Математика - баук или интересна наука
+5
alisa
trpe
the nurse
zbunet
keti
9 posters
МЕКИЦИ :: НАУКА И ТЕХНИКА :: ОБРАЗОВАНИЕ
Страна 1 of 3
Страна 1 of 3 • 1, 2, 3
Математика - баук или интересна наука
Во секојдневниот живот постојано користиме некои математички поими, без да размислуваме за тоа. Еве неколку примери
Кога треба да стигнеме на време на некој закажан настан, пресметуваме колку време ни е потребно да се приготвиме, односно да се измиеме,нашминкаме,облечеме, да направиме фризура и така натаму, а при тоа да не задоцниме.
Или, кога треба да купиме нешто од продавница пресметуваме кои продукти можеме да ги купиме, собирајќи ја нивната цена, а имајќи во предвид со колку пари располагаме.
А еве уште еден интересен пример. На секој ни се случило да речеме дека ни се појавил некој проблем кој што треба да го решиме. Проблемот и решавањето се повторно математички поими...
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Зборот МАТЕМАТИКА може да се анализира и од аспект на Нумерологијата.
М+А+Т+Е+М+А+Т+И+К+А
4+1+4+5+4+1+4+1+2+1=27=2+7=9
Бројот 9 На оваа наука и е потребен многу простор. Често е револуционерна, посебна, бара реформи и секогаш сака нешто друго и нешто ново...
М+А+Т+Е+М+А+Т+И+К+А
4+1+4+5+4+1+4+1+2+1=27=2+7=9
Бројот 9 На оваа наука и е потребен многу простор. Често е револуционерна, посебна, бара реформи и секогаш сака нешто друго и нешто ново...
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Разгледувајќи ги темите во форумот наидов на еден интересен математички пример поставен од Трпе и решив овде да го преместам...
„..Уште од мали не лажеа дека 1=1 или 2=2 и никако не може да биде 1=2. Но, не е така. Еве ви доказ:
1. a = a
2. a2=a • a
3. додаваме –a2 на двете страни (исто ти се фаќа) и испаѓа:
a2-a2=a • a-a2
4. (a-a)(a+a)=a(a-a)
5. подели и на двете страни со (a-a) и испаѓа:a+a=a
6. 2a=a
7. a=1
8. 2=1
Значи 2=1, нели?....“
„..Уште од мали не лажеа дека 1=1 или 2=2 и никако не може да биде 1=2. Но, не е така. Еве ви доказ:
1. a = a
2. a2=a • a
3. додаваме –a2 на двете страни (исто ти се фаќа) и испаѓа:
a2-a2=a • a-a2
4. (a-a)(a+a)=a(a-a)
5. подели и на двете страни со (a-a) и испаѓа:a+a=a
6. 2a=a
7. a=1
8. 2=1
Значи 2=1, нели?....“
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Мислам дека покрај тоа што не лажеле дека 1=1 и 2=2, заборавиле да ни кажат и дека 0=0
Доказ: Ако 2а=а и ако а=0 тогаш следува
2•0=0 или
0=0
Доказ: Ако 2а=а и ако а=0 тогаш следува
2•0=0 или
0=0
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Ја на табла :
- Х ќе сее... Х ќе сее...
А па учителката таа покварената шо ме урочи :
- Тебе ќесето празно ќе ти биде како гледам !
- Х ќе сее... Х ќе сее...
А па учителката таа покварената шо ме урочи :
- Тебе ќесето празно ќе ти биде како гледам !
zbunet
Re: Математика - баук или интересна наука
Еве уште еден интересен математички проблем, кој што пробал на свој начин да го реши Трпе....
„...Замислете си дека сте во пустина и во раката имате круша, а ве брка лав.
Како ќе стасате до Рим ?
Ќе ја фрлиш крушата и пошто крушата под круша паѓа, тап ете ти дрво . Се
качуваш на дрво и пошто лавот не може да се качи ти паѓа камен од срце
и ќе го отепа лавот. Е сеа тука пошто си се спасил автоматски си на
коњ. Коњот ги знае сите патишта, а сите патишта водат до Рим. Така да,
кај и да е ќе стасаш до таму !!!...“
„...Замислете си дека сте во пустина и во раката имате круша, а ве брка лав.
Како ќе стасате до Рим ?
Ќе ја фрлиш крушата и пошто крушата под круша паѓа, тап ете ти дрво . Се
качуваш на дрво и пошто лавот не може да се качи ти паѓа камен од срце
и ќе го отепа лавот. Е сеа тука пошто си се спасил автоматски си на
коњ. Коњот ги знае сите патишта, а сите патишта водат до Рим. Така да,
кај и да е ќе стасаш до таму !!!...“
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Otsekogas sum ja sakala,steta sto otidov vo skroz drugo nesto da ucam i rabotam.Ama,ako treba da im se objasni na decava nesto,tuka sum.Na golemiot mu objasniv deka treba da ja sfati kako igra,i fala bogu nemame problem.Najbitno e da ja razbiras.Vo osnovno redovno me pracaa na natprevari,i redovno bev vtoro mesto.Nastavnickata sizese:-Teskoto go resila,lesnoto go zgresila!
the nurse
Re: Математика - баук или интересна наука
Pa, interesna konstatacija. Se poveke doznavame za tebe.
zbunet
Re: Математика - баук или интересна наука
Еве уште една интересна математика......
1х9=9 ............0+9=9
2х9=18...........1+8=9
3х9=27...........2+7=9
4х9=36...........3+6=9
5х9=45...........4+5=9
6х9=54...........5+4=9
7х9=63...........6+3=9
8х9=72...........7+2=9
9х9=81...........8+1=9
10х9=90.........9+0=9
Резултатот на производот од двете бројки кога ќе се соберат секогаш даваат бр.9... зарем не е магичен број ....
1х9=9 ............0+9=9
2х9=18...........1+8=9
3х9=27...........2+7=9
4х9=36...........3+6=9
5х9=45...........4+5=9
6х9=54...........5+4=9
7х9=63...........6+3=9
8х9=72...........7+2=9
9х9=81...........8+1=9
10х9=90.........9+0=9
Резултатот на производот од двете бројки кога ќе се соберат секогаш даваат бр.9... зарем не е магичен број ....
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Наставничката: Колку е половина од 8?
Малиот Трпе: Вертикално или хоризонтално?
Наставничката: Како мислиш?
Малиот Трпе: Па вертикално е 3, а хоризонтално 0.
Малиот Трпе: Вертикално или хоризонтално?
Наставничката: Како мислиш?
Малиот Трпе: Па вертикално е 3, а хоризонтално 0.
trpe
Re: Математика - баук или интересна наука
Како математичарот ја повикува кокошката?...3.14, 3.14, 3.14...
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Учителката на таблата напишала 2:2 и прашала: „Колку е резултатот?“. Сашо кренал рака и одговорил: „Па нерешен е, учителке.“
keti
Re: Математика - баук или интересна наука
Во едно кафуле седеле физичар, биолог и математичар, долго време пиеле кафе и гледале во куќата преку пат во која влегувале и излегувале луѓе. Најпрво виделе дека влегле две особи, а по некое време излегле три.
Физичарот: Тоа е сигурно грешка во мерењето.
Биологот:Мора да се размножиле.
Математичарот:Ако сега влезе точно една особа, куќата ќе биде празна!
п.с. (само за оние кои знаат што се негативни броеви)...
Физичарот: Тоа е сигурно грешка во мерењето.
Биологот:Мора да се размножиле.
Математичарот:Ако сега влезе точно една особа, куќата ќе биде празна!
п.с. (само за оние кои знаат што се негативни броеви)...
keti
Магична пирамида - 1
1x8+1=9
12x8+2=98
123x8+3=987
1234x8+4=9876
12345x8+5=98765
123456x8+6=987654
1234567x8+7=9876543
12345678x8+8=98765432
123456789x8+9=987654321
12x8+2=98
123x8+3=987
1234x8+4=9876
12345x8+5=98765
123456x8+6=987654
1234567x8+7=9876543
12345678x8+8=98765432
123456789x8+9=987654321
alisa
Магична пирамида - 2
1x9+2=11
12x9+3=111
123x9+4=1111
1234x9+5=11111
12345x9+6=111111
123456x9+7=1111111
1234567x9+8=11111111
12345678x9+9=111111111
123456789x9+10=1111111111
12x9+3=111
123x9+4=1111
1234x9+5=11111
12345x9+6=111111
123456x9+7=1111111
1234567x9+8=11111111
12345678x9+9=111111111
123456789x9+10=1111111111
alisa
Магична пирамида - 3
9x9+7=88
98x9+6=888
987x9+5=8888
9876x9+4=88888
98765x9+3=888888
987654x9+2=8888888
9876543x9+1=88888888
98765432x9+0=888888888
98x9+6=888
987x9+5=8888
9876x9+4=88888
98765x9+3=888888
987654x9+2=8888888
9876543x9+1=88888888
98765432x9+0=888888888
alisa
Магична пирамида - 4
1x1=1
11x11=121
111x111=12321
1111x1111=1234321
11111x11111=123454321
111111x111111=12345654321
1111111x1111111=1234567654321
11111111x11111111=123456787654321
111111111x111111111=12345678987654321
11x11=121
111x111=12321
1111x1111=1234321
11111x11111=123454321
111111x111111=12345654321
1111111x1111111=1234567654321
11111111x11111111=123456787654321
111111111x111111111=12345678987654321
alisa
Бизнис математика
Бизнис математика
• Паметен шеф + паметен работник = профит
• Паметен шеф + глупав работник = производство
• Глупав шеф + паметен работник = унапредување
• Глупав шеф + глупав работник = прекумерна работа
• Паметен шеф + паметен работник = профит
• Паметен шеф + глупав работник = производство
• Глупав шеф + паметен работник = унапредување
• Глупав шеф + глупав работник = прекумерна работа
alisa
Страна 1 of 3 • 1, 2, 3
МЕКИЦИ :: НАУКА И ТЕХНИКА :: ОБРАЗОВАНИЕ
Страна 1 of 3
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот